آنها می گویند که شما هرگز فرصت دوم را برای ایجاد اولین برداشت پیدا نمی کنید و در هیچ کجای این حلقه بیشتر از دنیای شبکه صدق نمی کند.
قرن هاست که کارت های ویزیت سیسمونی وجود دارد - در حقیقت ، ریشه مستطیل فروتن 85 میلی متر در 55 میلی متر می توان به قرن پانزدهم بازگردد ، جایی که طبقه بالا از آنها به عنوان کارت های تماس برای اعلام قصد دیدار با فرد دیگری استفاده می کند.
در قرن 17th لندن قبل از وجود شماره خیابان ها ، "کارت های تجاری" (Cart Cards) ، کارت های کوچکی به مردم اطلاع می داد که محل کسب و کار چیست و چه خدماتی را ارائه می دهد - اگر یکی امضا شود ، از نظر قانونی اام آور محسوب می شود. کارت ویزیت قدیمی
سریع به سال 20 منتقل می شوید و خو شبختانه کارت ویزیت کالای خواب خود را با آداب معاشرت قرن ها پیش فاصله دارید.
بنابراین بیایید نگاهی بیندازیم و ببینیم چرا کسب و کار شما به کارت ویزیت نیاز دارد.
عملکرد
هیچ اشتباهی نکن؛ کارت ویزیت یکی از مهمترین ابزارهای بازاریابی کارت ویزیت ن زایمان است که یک تجارت می تواند در اختیار داشته باشد و مردم انتظار دارند که یک کارت بازرگانی داشته باشید.
این یک شکل کاملاً شخصی از بازاریابی است و دقیقاً همان کاری را انجام می دهد که شما به آن نیاز دارید. کارت ویزیت نوعی بازاریابی کاملاً شخصی است و دقیقاً همان کاری را انجام می دهد که شما به آن نیاز دارید. کارتهای ویزیت هدف اصلی بازاریابی تجارت شما و بدست آوردن اطلاعات تماس اصلی شما به دست مشتری است . همه اینها در عرض چند ثانیه است.
اساسی بودن ارزش کارت ویزیت ، قابل حمل بودن آن است. به هر کجا که بروید - آنها می روند ، در صورتی که کار شما به مسافرت می رود ، یا اینکه اغلب به نمایشگاه ها و کنفرانس ها مراجعه می کنید ، حمل آنها با خود آسان می شود.
کارت ویزیت خوب تصویری از حرفه ای بودن ، اعتبار و وفاداری ایجاد می کند - همه آنها هنگام تصمیم گیری در لیست معیارهای مشتری بالقوه نمره بالایی دارند. کارت ویزیت متحصص ن و زایمان
درباره این سایت